Sunday, September 26, 2010

niat baik membawa baik

assalamualaikum..

hai..ke mana je korang hujung minggu macam ni? mesti merayau2 jugak kan.. (jangan nak samakan orang lain dengan diri sendiri..uhuk..)http://www.emocutez.com

tak? tak merayau? baiknya..bagus...takla membazir duit kan.. macam saya, tadi memang tak plan langsung nak keluar..konon nak mentelaah pelajaran.. konon jela kan..nak prepare untuk conference selasa ni.. (dup dap dup dap.. T__T  )

tapi nak dijadikan cerita my housemate tetiba tanya kat mana nak cari handphone..yang biasa2 jek.sebab semalam dengan tiba2 handphone nya rosak..yang nak dijadikan cerita lagi, dia ni baru kat sini..boleh jugak la nak kata freshie....ayoyo..bunyi macam fishy........ em, so saya kesian kat dia, ofer la untuk teman... kata kat dia saya tolong bawa dia and tunjuk tempat tu which is kat prangin mall..then saya balik dulu sebab ada hal..

ecececececeeeeeee...

tidak semena2 dia yang terpaksa tunggu saya sebab sibuk sangat bershopping... APAKAH?? shopping? hadoii.. tak sah kalau masuk shopping mall tak membeli ye? beli baju 2 pasang, shawl sehelai, nasi kandar lauk ikan juga.. errr..yang last tu perlu kah? huuuuuuu..

tau tak apa cerita sedih di sebalik program shopping kecil kecilan hari ni?

kad ATM saya kena telan dek mesin.. kejadian ni berlaku waktu mula2 sampai..kitorang nak pegi withdraw duit..waktu sampai mesin atm tu, ada dalam 4-5 orang omputeh macam gelabah depan tu..dorang cakap kad dorang kena telan,duit tak keluar..so saya ofer nak try.. (tangan sangat adalah gatal) last2 kad saya yang kena telan jugek......haaaaaaaa.. PADAN MUKA!!

kejadian ni tak melumpuhkan langsung semangat saya.. http://www.emocutez.com

terus ke mesin atm lain dan iaitu bank islam pulak..yang tadi tu cimb.. nasib ada banyak kad atm.. ---hati berkata sinis.. btw, kalau saya berniat jahat sikit je (sikit je pun membawa bencana) tadi, mesti leh shopping lagi sakan..sebab? sebab kat atm ayah saya pun ada pada saya.. horay! horay! tapi tula.. niat baik je ada..niat jahat takde langsung tau.. http://www.emocutez.com










not good..not good.. kenapa sebelah mata?? saya bukan illuminati......... 
http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails