Friday, February 4, 2011

model contact lens

assalamualaikum...



siapa yang selalu beli contact lens online mesti pernah terpengaruh nak beli sebab model2 contact lens ni comel sangat. kan? kan? serius la, apasal diorang ni comel sangat eh? hisss.. pastu duk juih2 bibir, bolatkan mata, tergoda semua nak beli jugak contact lens tu. i bukan nak jual contact lens ye...








tapi bila beli, pakai2 tiba2 nampak tak comel pun.. kahkahkah.. malu betui..  penganiayaan terhadap mental sendiri..






oh lupa, model2 kat atas ni sangat comel the momels kan? tapi yang ni lagi comel. kira paling comel la bak kata nana bola2 api..



















huih.. guguq jantung cheq!! mau tutup kedai kalau macam ni.. T__________T











bye!

4 comments:

  1. rozana: hahah! beli la yg model last tu.. =p

    arjuna: cun kan? kan? hehe

    ReplyDelete
  2. haah..mmag cun..x yah pkai ring flash pn da bley wt effect cm2..=P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails