Wednesday, March 21, 2012

cantik lah luar dan dalam

assalamualaikum..





siapa yang taknak cantik kan? i bet most women nak cantik and of course want to be beautiful inside and outside.. maka ramai la berlumba2 beli produk itu ini semata mata nak cantik.. collagen, sheep placenta, vit E, vit C, etc.. itu baru untuk kecantikan kulit belum lagi kecantikan body.. pastu mula la beli corset premium beautiful, elken, spanx, etc.. sebab apa? sebab nak  body cantik pulak.. tak dilupa rambut dan kuku.. pegi saloon buat treatment rambut, pegi mani/padi.. beli barang2 mekap lagi.. fuhhh, berapa banyak perempuan habis untuk semata2 nampak cantik? penatnya jadi perempuan kan.. tapi penah terfikir tak kenapa perempuan sanggup berhabis sebab nak cantik? nak tunjukkan kat siapa? that's the reason sometimes saya sendiri takut bila fikir.. takot membawa kepada tabarruj yang menyalahi hukum.. na'uzubillah..


tapi honestly me too, tak terkecuali dari golongan perempuan yang nak cantik luar dan dalam.. tapi disebabkan bajet takde, so  saya tak de lagi pernah membeli/ memakai perkara2 di atas.. ye, memang nak sangat try produk2 yang digembar gemburkan hebat tu.. nak bagi kulit cantik,nak body cantik semua la.. tapi saya masih ukur baju di badan sendiri.. tak mampu lagi, so usahakan dengan cara yang mampu.. mungkin hasil tak macam orang lain, tapi bersyukur dengan apa yang ada..


for those yang yang makan itu ini,pakai itu ini, untuk cantik, saya doakan kita sama2 cantik luar dan dalam ye.. dan ingat jangan sampai menyalahi hukum, insya'Allah.. dan jugak, cek betul2 produk anda tu takot terkena yang tiruan.. nak cantik, xpasal2 jadi "horror".. hehe..


pesanan khidmat masyarakat..        *PANG!!




wsalam..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails