Sunday, March 13, 2011

giveaway by ezan!






ni i copy je dari blog ezan.. kukuikui.. yela, taknak salah info pulak kan..

yeah, nampak tak title entry nie? ehehe, ok sebenarnya aku nak buat giveaway yang pertama untuk tahun 2011 nie. tak susah mana pun giveaway nie, senang gila lah wa cakap sama lu,hihihi

ok malas nak bebel panjang, jadi jom kita tengok syarat giveaway nie.

SYARAT-SYARAT YANG PERLU DIIKUTI :

1) buat satu entry, dan letak title "giveaway by ezan"  dalam entry tue, letak sekali banner yang dekat atas tue.  

2) tak perlu nak follow-follow nie, tak wajib pun, cuma pastikan korang rajinlah singgah blog aku nie untuk tahu update pasal giveaway nie! lagi satu tak payah letak banner dekat sidebar korang okey :)

3) lepas dah buat entry semua, korang tinggalkan link dekat entry nie okey

4) giveaway nie akan berlansung selama 2 minggu sahaja. tarikh tutup ada dekat banner tue



pemenang akan dipilih melalui random.org senang sikit kerja aku, tak adalah pening-pening nak fikir pemenang nanti. so aku akan pilih 2 orang pemenang sahaja. hadiahnya hanyalah design header blog + watermark sahaja yea,  hanya tue jew mampu aku bagi, hehe sorry kalau hadiah tak menarik :)

so, pada siapa-siapa nak join tue boleh lah join sekarang!

bye semua 


so, apa lagi, join ler..!

bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails