Wednesday, December 1, 2010

facebook

assalamualaikum..

saya ada 2 facebook.. 1 yang betul, satu yang ala2 tak berapa nak betul.. yang magic nye(eceh,magic ke?), yang tak berapa tu yang ramai nau friends.. tapi ok la tu, sebab yang betul lebih private.. saya dah lama tak approve friend request kat fb betul tu.. ada jek tapi saya tak delete mahupun approve.. sebab actually saya tak active pun fb ni. setakat tengok emel kalau ada kawan post apa2 or mesej ke..

yang fb main2 ni saya approve je sesiapa..tapi still tapis2 jugak sikit2.. sikit2 je tapis sebab malas nak tengok belek betul2 siapa yang request tu.. kalau terlepas pandang tu tak pe la..lagi pun fb main2 takde gambar sangat, ada profile pic dua ketul sahaja..

tapi still berkoyan2 orang request.. gamaknye sebab diorang tengok saya ramai friends kot, maybe diorang assume saya ni best..padahal? kat wall tu penuh dengan iklan saja..saya tiada aktiviti di sana.. kamu tertipah!! haha..

yela, kat fb yang betul bun malas nak update, inikan pula di fb main2 itu.. saya selalunya akan approve friend request sekali harung, so means ikut la keadaan.. 3bulan sekali? sebulan sekali? ikut mood saya.. oh, moody rupanya ye.. isk3..


kepada yang tersampai kat fb main2 saya jangan la buang masa request, sebab kesian kamu nanti tertipah.. lantas kecewa.. hehe..

nak kena approve tak?



setelah approve 1000++ dia datang lagi..

sekarang friends dah almost 3000.. ada lagi request beberapa ratus.. sian la korang tertipah dengan fb hangat2 sup ayam itu..

takpe la..



bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails