Tuesday, January 18, 2011

BARBIE. ini betul2, bukan cobaan.

assalamualaikum..


bawah ni aku cerita pasal kisah aku dan patung berambut plastik keghaih kedekiang dan barbie tak jadi aku. ni aku nak gebang yang aku dah jumpa barbie yang diidamkan. bukan lagi patung! it is real. or to be precise, SHE IS REAL!


orang penang atau sekitar maybe pun jumpa jugak. aku memang perahsan macam aku sorang ja yang jumpa dia. ada aku kisah? kisah jugak la sikit..


actually dah lama nampak poster tu semua. siap ada stage yang superb. tapi tak berkesempatan nak tengok. at 1st aku ingat barbie ni pakai costume ke apa kan. tiba2 satu hari yang hening, kawan aku kata hari tu dia tengok barbie. real punya. orang! aku macam. "biar betik!!aku nak tengok jugak!!"


as days go by, aku yang perahsan sibuk ni sampai ke sudah tak tengok2. nak dijadikan cerita, hari last tu memang tak plan pun, kami ramai2 pergi picnic kat queensbay, then rasa macam dah tengahari terik kan tak sesuai benor picnic tengah panas so, lepas selesai sesi photogedik, kami pun masuk queensbay. tengok2 ada barbie live show pukul 1pm. waktu tu dah 12.35. apa lagi, tunngu jelah kan. sebab kawan aku kata barbie nie comel oh.


punya eksaited, duduk bersila dengan kanak2 riang kat depan. DEPAN sangat kot. kalah budak aku rasa. ah, lantak lah kan. so, kami pun gembira hari tu sebab terjumpa barbie. comel! akulah yang paling eksaited. kamera aku yang pegang. tapi memang, Ken tak hensem. (ish tak baik tau, cili mulut tu kang!!)



so, jum tengok barbie!


kawan2

barbie..yay!!

duk calling2 Ken

Ken.. tak baik tau kata dia tak encem.. cili nak??

comel nau pakai jaket kuning..

kawan nya..comel gak yang nih

jahat..tapi tak berapa nak jahat la..standard jahat kanak2..


macam menang miss universe.. ^_^







mak...tak payah la mak beli cek barbie dah.. cek dah jumpa barbie. dia senyum kat cek. macam ni------->  ^________________^













bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails