Thursday, January 27, 2011

DIY: buat baju baru! (melaghaa)

assalamualaikum..

sekarang ni aku memang suka benda2 lagha nih.. actually takde la lagha sangat, tapi agak lagha la jugak kalau nak bandingkan dengan apa yang sepatutnya aku buat. aku sepatutnya:

1) start writing thesis sikit2
2) work hard on this called 'final touch' - ngada panggil final touch
3) kumpul research data betul2 dan interpret betul2
4) concentrate on my research/studies!! (err, yang ni patut number 1 KOT)


tapi apa yang aku buat?

1) tonton free online movie (sapa nak link bagitau)
2) membaca buku cerita (eh, bukan kah membaca tu amalan mulia? hmmm...)
3) mengabaikan labwork aka selalu ponteng pergi lab
4) tidur dengan banyaknya
5) berjinak2 dengan aktiviti menjahit
6) mengelamun
7) berangan
8) online lah! apa lagi....


Ya Allah! banyaknya lagha banding ngan apa yang sepatutnya aku buat.. haishhhhh!

tapi ni nak tunjuk something ni.. interesting. for me lah kan.. kalau u tak rasa interesting, up to u la.. mak tak kesah.. (laghaaa)


meh tengok video ni. macam mana nak ubahsuai baju lama jadi brand new dress! aku nak buat, yay!






jum... and,







bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails