Monday, January 17, 2011

memang begitu-edisi monolog

assalamualaikum..


edisi monolog.aku ni memang selalu hangat2 sup ayam. bila nak berubah? tak banyak pun sikit la.. dari pada biar sup ayam yang hangat tu sejuk lantas basi berlendir, baik makan kan? sedap jugak tekak merasa. ni tak, sokmo biar sejuk lantas basi berlendir.

oh, blog ni memang tahap belog sejuk dingin beku. sangat la tak reti nak meluah perahsaan kat sini sebab kalau orang kenal tahu isi hati kecil tulus mulus ni sangat adalah malu. nak update cerita terbaru best kaw2 lagi la jangan harap. takda cerita menarik pun berlangsung atau telah berlangsung atau akan berlangsung. semua nya tahap menguap bapak singa kalau nak baca nanti.


nak tempek gambar sendiri (i mean edisi gambar muka penuh 1page) adalah saploh kali 10juta ganda kesalahan terhadap diri sendiri. boleh jugak la nak klasifikasikan penderaan mental terhadap diri sendiri. silalah tutup mata sendiri. kau ingat kau fatin liyana? hanis zalikha? berdoyong2 tiba bak kata juliana banos.


anyway.. i enjoyed every moments with u guys. *tetiba.
my suram days were delighted. how i wish the clock stop ticking and only us enjoying every bits of worlds' excitements.



oh, monolog dia memang tak ikut shif. suka hati keluar. hmm, hari nak masak apa untuk buka puasa ek? ada la dalam sejam lagi nih. ayoo! masak simple2 sudah la. dari semalam i thought about terung masak sambal. lagi tambah sikit lauk orang bujang seperti telur dadar, sayur campur. woha! bak kata encik hamka kereta mayat. tapi dia woha! kat blog dia lah. aku woha! kat menu dalam kepala otak aku. kalau tengah lapar air suam pun sodap.


ni serius memang monolog aku. aku tak fikir pun terus taip. sebab tu memang sampah dan huru hara macam hidup aku sekarang. er, time untuk masak menjadi lagi 30min!! hurry up. aku tak solat lagi!!


bye! *hurry mode

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails