Thursday, October 14, 2010

dah konvo belum??

assalamualaikum..

hai.. sekarang ni pun da start musim konvokesyen kan.. kawan2 saya ramai nak konvo bulan november ni.. kat UUM.. taktau lagi lah nak pegi ke tak.. hmm.. nervous kot.. orang lain yang nak konvo, saya pulak mengada nak nervous bagai kan? ada lah tu sebabnya.. actually macam taknak je pegi..tapi tengok la macam mana nanti..

oh..rindu nak konvo lagi!! insyaAllah..tahun depan kalau ada rezeki saya akan konvo lagi.. seronottt.. (macam gedik seronok cakap seronottt) AMK (ada mak kesah??) huhuu..


huduh.. ada mak kesah?


konon mengabadikan kenangan depan USM.. konon..


my bestfriend bagi.. lovely!



my sis bagi..love ya!! ^__^

ehem2 time tu bagi.. hikhikhik..


mak saya bagi fresh flowers..cantik sangat.. tapi sayanggggggggg..tak ambil gambar pun.. layu macam tu jek.. nasib baik mak saya bawa balik letak dalam pasu, letak kat bilik saya.. sebab saya lepas konvo tu tak ikut balik, stay kat penang lagi sebab sambung belajar.. hmm,sampai sekarang jangan kata layu, tinggal batang jek,tapi still tak buang lagi.. sentimental value sangat.. tambah2 mak bagi kan.. oh, tetiba rindu kat mak abah..




harap-harap tahun depan boleh konvo dengan gembira.. best kan konvo.. seronot!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails