Saturday, October 9, 2010

kawan saya dah jadi jutawan

assalamualaikum..

saya tak sangka kawan saya dah jadi jutawan.. betul tak sangka.. kenapa saya tak jadi macam tu ek? ada banyak duit, boleh beli macam2.. ni perempuan pulak, kalau banyak duit tu mesti otak fikir shopping jek.. nak tau umur dia berapa? baru 25 tahun tahu tahun ni.. sangat muda kan..? dia keja apa kaya sangat tu? itu yang saya cemburu..dia masih lagi student.. kat salah sebuah IPTA kat malaysia ni.. mungkin dia gigih berusaha diam2, mana tahu kan.. malam2 dia kerja part time ke.. who knows? tapi apa2 pun saya ucap tahniah la kat dia.. u deserve it..

nak tengok duit dia yang banyak tu?? ni dia...




















































ya..dia sudah menjadi jutawan rupiah..hehehehe.......

itu duit2 yang baru dia tukar sebelum pergi indonesia last week. seronok nampaknya merasa jugak jadi jutawan ye.. walaupun kalau convert balik ke ringgit malaysia baru beberapa ratus.. yang penting?

"i dah jutawan you!" http://www.emocutez.com


tahniah.....

 

1 comment:

  1. kawan saya pon dah jadi jutawan dalam permainan jutaria sampai kene tipu dengan bank mse beli rumah n hotel...hihihi =3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails