Sunday, October 24, 2010

tudia.. macam tu ka personaliti dia?

assalamualaikum..


oh sekali sekala cakap loghat utara takpa noh.. haha.. hmm, sabtu iaitu kalau ikut masa saya menaip ni adalah pagi semalam, saya telah pergi ujian personaliti.. nak tegok saya ni berpesonaliti untuk jadi jurucakap produk terkemuka di rantau ini..






apa? ujian personaliti jadi jurucakap produk? sila PERAHSANTAN la sengsorang.. (muntoh!) http://www.emocutez.com



itu mimpi semata-mata.. saya pergi ujian personaliti nak jadi cekgu je pun.. bukan cikgu JEPUN.. yang tu memang tak layak jugak sebab orang JEPUN putih macam kulit telur, saya putih macam belakang kuali.. huhuhuu.. http://www.emocutez.com






ok, cut the crap please! ujian dia memang senang tetapi sukar.. macam mana tu adik-adik..? senang tapi sukar? sukar tapi senang? yela, ujian persolaliti je pun..



yang senang nya : kamu hanya perlu jawab YA atau TIDAK.

yang sukarnya : nak hipokrit atau jujur sejujurnya?





contoh soalan yang ditanya....


1. saya seorang yang mudah berang apabila orang lain membuat salah. (YA atau TIDAK)

2. saya tidak pernah menyinggung perasaan kawan-kawan. (YA atau TIDAK)

3. saya tidak pernah membocorkan rahsia orang lain. (YA atau TIDAK)

4. apabila di dalam kumpulan saya seorang yang pendiam. (YA atau TIDAK)

5. saya akan menceritakan segala masalah peribadi saya kepada kawan-kawan (YA atau TIDAK)

6. saya cepat bosan dengan kerja yang berulang-ulang. (YA atau TIDAK)







ok, itu lah antara soalan2 yang ditanya,, nak list kan semua memang tak ingat, dah lah 160 soalan semua. tapi biasalah.. memang ada yang hipokrit kan..kalau jujur sangat ada ke orang nak ambil kamu kerja kan.. isk3.. tapi tula, kalau dah rezeki tu takkan ke mana..  macam tu lah soalan2 nya.. saya tahu mesti ramai je yang dah pernah pergi ujian personaliti macam ni dan ujian2 lain.. tapi ni 1st time saya tau.. bagi chance la nak takjub jap.. http://www.emocutez.com







ni kengkonon calon menjawab soalan ujian personaliti.. (calon pertandingan tidur dan makan bolehlah)


lepas ujian singgah guardian..
oh, beg tu pinjam my mom punya.. baru nampak macam kengkonon dewasa.. (padahal takde beg formal)



ehem..ehem.. kalau tak lulus ujian ni, silalah saya muhasabah diri.. dah hipokrit konon2 baik budi pekerti pun orang taknak ambil keja.. http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails