Friday, October 22, 2010

nostalgia lama

assalamualaikum..


oh, nostalgia lama.. sama ada pahit atau manis.. ia tetap menjadi sejarah hidup kita.. kan? itulah yang membentuk siapa kita hari ini.. mungkin saya tak pernah alami pengalaman yang "bizarre".. tapi sedikit sebanyak pengalaman kecil dalam hidup saya ni telah membentuk saya hari ini..


kita selalu ingat balik segala nostalgia tu bila tengok balik gambar2 lama kan.. tak kisah lah, gambar time baby (alolorr, comelnye), gambar kanak-kanak (comot benau), gambar kawin parents (oh, suwet!), gambar time sekolah menengah, gambar ex/exs (s sebab plural, haha) dan lain lain..


zaman sekarang ni selalu simpan dalam laptop je kan.. pendrive ke, external hard disk ke..


saya pun sama, saya ada baanyak pendrive..mula2 tu memang la nak asingkan.. ok pendrive "a" untuk labwork, pendrive "b" untuk suka suka, pendrive "c" khas movie, pendrive bla bla bla.... lepas tu tangan tergatal beli external hard disk pulak.. tak mau kalah dek non.. beli yang 320 GB.. ntah nak simpan apa ntah dalam tu.. dah almost 2 tahun beli, baru guna 10% jek.. yela asek guna pendrive je sebab kecik, senang bawak..


ok, beberapa % daripada nostalgia saya saya simpan dalam satu pendrive putih ini..  one fine day............


my supervisor telah mematahkan pendrive putih itu yang terkandung beberapa % daripada nostalgia hidup saya dengan menyepak secara jitu.. arghhh.. and the worst is, i dun even remember what were in that particular pendrive! sebab banyak sangat kan, so tak ingat isi pendrive tu apa.. so he asked me, what were in that pendrive.. "gambar boipren ke...?" err, i dun mind pun kalau ada gambar boipren dalam tu sebab apa yang saya kisah adalah gambar dengan kawan2.. sebab saya suka nak belek2 balik gambar2 lama.. so indah and nostalgik tau tak tengok gambar2 tu.. dan saya tak sedar yang gambar2 folder berjudul "TEXAS" dan "PULAU JEREJAK" telah hilang dengan jayanya.. malam ni, ya di saat ini baru saya sedar..


u have no idea how much i miss them.. them? yela them la.. gambar2 itu..


hanya ini saja yang tinggal dari album "pulau jerejak"


kejam............. huhukk.. sob sob sob..









oh, rinduuu........ T_____________T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails